Skip to content

دوره آموزشی “تب دنگ و راه‌های پیشگیری از آن” با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و موسسه فرزان برگزار می شود.

با توجه به شیوع بیماری تب دنگ در کشور و ضرورت ایفای نقش مؤثر مردم در پیشگیری و کنترل آن، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با همکاری موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، دوره آموزشی “تب دنگ و راه‌های پیشگیری از آن” را در تاریخ ۴ مهر ماه سال جاری برای کارکنان دولت برگزار می کنند.

هدف از برگزاری این دوره، ارتقا و توانمندسازی مدیران و کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی جهت مقابله با بیماری تب دنگ است.

این دوره آموزشی به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا به نشانی www.farasa.net برگزار خواهد شد.

موسسه فرزان دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در حوزه پزشکی از سازمان برنامه و بودجه است. شرکت کنندگان با شرکت در این دوره و گذارندن آزمون آن می توانند گواهی و امتیاز آموزشی دوره را که دارای اعتبار اداری و استخدامی برای کارکنان دولت است، دریافت نمایند.

می‌توانند برای ،، با دبیرخانه برگزاری دوره در موسسه فرزان، به شماره‌ تلفن های ۶۶۴۲۳۱۰۱ و ۶۶۹۱۹۲۰۶ تماس حاصل نمایند.

مسئولین محترم آموزشی دستگاه‌ها و دیگر علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سؤالات احتمالی، از طریق شماره تلفن های ۶۶۴۲۳۱۰۱(۰۲۱) و ۶۶۹۱۹۲۰۶(۰۲۱) با دبیرخانه دوره (موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان)  تماس حاصل فرمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها