Skip to content

باز طراحی ساختاری وب سایت انگلیسی “سازمان پژوهش های بالینی فرزان”

وب سایت “سازمان پژوهش های بالینی فرزان” با طراحی جدید و بروزرسانی محتوا در شبکه اینترنت قرار گرفت. این وب سایت از ۱۵ سال پیش، ایجاد شده است و به زبان انگلیسی می باشد.

سازمان پژوهش های بالینی فرزان، کار خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده است. این مرکز، نخستین سازمان تحقیقات بالینی ایرانی است. سازمان های تحقیقات بالینی (CROs) پیمانکار مطالعات دارویی، کارآزمایی های بالینی (شامل فازهای ۱ تا ۴ کارآزمایی بالینی) و مطالعات رجیستری و اپیدمیولوژیک برای شرکت های داروسازی هستند.

سازمان پژوهش های بالینی فرزان، دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو می باشد. عمده شرکای تحقیقاتی و تجاری این موسسه، شرکت های بزرگ دارویی جهان و سازمان های پژوهش های بالینی سایر کشورها بوده اند. این مرکز، دارای بیش از ۳۰ قرارداد و تفاهم نامه بین المللی با کشورهایی از قاره های اروپا، آسیا و آفریقاست….

کار با معتبرترین شرکت های دارویی بین المللی مستلزم احراز بالاترین سطح استانداردهای پژوهشی است که در موسسه فرزان، حاصل شده است. این مرکز برای تمامی فرایندهای خود از جمله تحقیقات بالینی و مدیریت داده و پایش نتایج تحقیقات، دارای دستورالعمل های استاندارد اجرایی (SOP) است.

این موسسه به عنوان شرکت دانش بنیان صادراتی مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.

موسسه فرزان تا کنون حدود ۴۰۰۰ قرارداد پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ایرانی منعقد ساخته است و ۵۱۰ مقاله در معتبرترین مجلات پزشکی جهان تا سطح عامل تاثیر (IF) در حد ۱۶۰ منتشر نموده است. مقالات منتشر شده با ذکر نام این موسسه، در سایت سازمان جهانی بهداشت (WHO)، مورد اشاره قرار گرفته است. همچنین انتشار هزاران صفحه کتاب های پزشکی و کسب عناوین مختلف از جمله کتاب سال دانشگاهی، کتاب سال دانشجویی و کتاب برگزیده از جشنواره های مختلف در زمره فعالیت های این موسسه است. سامانه آموزش های الکترونیک این موسسه دربرگیرنده ۶۲۰ هزار کاربر و ۴۲۰ عنوان دوره های آموزشی است.

وب سایت سازمان پژوهشهای بالینی فرزان به آدرس http://cro.farzaninstitute.com  قابل دسترسی و استفاده است.

 

 

خبرهای تصویری